2013. április 25., csütörtök

Porológus!

A nevem Alexandra Davis.A barátaim Alex-nak hívnak. 18 éves kicsit félénk lány vagyok.Londonban lakom a nagymamámmal,mert a szüleim 16 éves koromban meghaltak egy autóbalesetben.Azóta nagyon zárkózott vagyok.Alig mozdulok ki a szobámból.Az ágyamon kucorgok és írom a naplómat.Így tudom a legjobban kifejezni magam ha előveszem a szép lila virágmintás naplómat és egy tollat és belefirkantom a bánataim és ha úgy van örömöm.Csak akkor mozdulok ki a szobámból ha mennem kell iskolába.Nincs sok kedvem semmihez főleg az iskolához nem.Csak egy okom van menni oda.Jason. Jason a legjobb barátom.Mindig,mindent elmondhatok neki.Ő megért engem támogat de ha úgy van akkor az ötleteim ellenzi.Nagyon jó barát, őt és a nagyimat mondhatom a legfontosabb személynek az életemben.
Nagyon szeretek énekelni bár nem nagyon van hangom.De azért mindig próbálkozok valami rendes hangot kicsalogatni magamból.

                                                       Kedves naplóm!
A mai nap nagyon unalmas volt.Egész nap csak az iskolában voltam és tanultam.Nem történt semmi érdekes.Most még Jason se tudta feldobni a napom mert gitározni volt.Ezért nagyon lassan teltek a szünetek és az órák is.Azt hittem hogy megállt az idő.És a legjobb hogy az iskolában most rendezik a Farsangi bált és kijelentették hogy mindenkinek meg kell jelennie és segíteni kell a díszítésben.Valami nagyszerű.Nem szeretem az ilyen eseményeket.Ruhák,magassarkúk és minden ilyen kis habos-babos cucc.Ma míg jöttem megláttam egy kirakatban egy nagyon szép bagoly alakú nyakláncot.Hát amint megláttam tudtam hogy meg kell vennem és meg is vettem.
 És amikor már megvettem és jöttem ki a boltból nekem jött egy fiú.Mondhatom nagyon udvarias volt.Nekem jött de bocsánatot sem kért vagy valami ilyesmi.Az arcát nem láttam mert egy kapucni volt a fején és egy napszemüveg a szeme előtt.De annyit láttam hogy göndör haja volt.





Sziasztok! Ez lenne a porológus :) Remélem tetszett de nem nagy szám.Az elsőt részt hétvégén próbálom megírni és feltölteni :)                 

2 megjegyzés: