2013. április 28., vasárnap

3.rész

 Unknown Nagyon szépen köszönöm a véleményed.Megpróbálom sokkal hosszabb -ra és izgalmasabbra csinálni.
És már 100-nál többen megtekintették a blogom.Wow nagyon szépen köszönöm :)  Kata xx
One Direction-Little Things
 
-Na örülök neki.Akkor ma 3 órára érted jövök.Addigra készülj el.Tudom hogy nálad fél óráig tart míg felöltözöl.-mosolygott rám majd felállt az ágyamról és elővette az én gitárom-igen nekem is van-és elkezdett játszani egy dalt ami számomra nem volt ismerős.
-Ezt nem ismerem.Mi a címe?
-One Direction More Than This.-mondta és tovább gitározott.-Kapcsold be a laptopodon és hallgasd meg.-úgy is tettem.Bekapcsoltam a laptopom a keresőbe beírtam és már el is indítottam.Meghallottam az első dallamokat és már is megtetszett. Mikor már nagyon sokszor meghallgattuk már tudtam a szöveget és velük énekeltem.-Jobb lenne ha járnál énekelni hozzánk.Nagyon jó hangod van.-szólalt meg Jason.
-Biztos nem.Nagyon béna hangom van.-ráztam meg a fejem és lecsuktam a laptopom.
-Szerintem jó hangod van.De te tudod.-rántotta meg a vállát.Ezt is imádtam benne.Nem akar mindenre rábeszélni ami ő szerinte jó.Ha nekem nem tetszik akkor inkább nem is próbálkozik tovább a rábeszéléssel.
-Na én megyek is.Háromra itt leszek.Addigra legyél kész hercegnő-néha így szokott becézni-.
-Rendben megpróbálok elkészülni.-bólintottam egyet majd ki kísértem.Mikor a kapunkhoz ért visszafordult és integetett.Én is vissza integettem és becsuktam az ajtót.Rohantam fel a szobámba mert már csak 1 órám maradt készülődni.Tényleg fél óra mire elkészülök.És most hogy ilyen helyre megyünk muszáj valami normális ruhát felvennem.Bevágódtam a szobámba egyből a szekrényem elé vettem az irányt.Kinyitottam a szekrényem ajtaját és nagyon sok ruha került a szemem elé.
-Na ez a sok ruha közül melyiket válasszam?-kérdeztem magamtól.Annyi ruhám van és olyan kevés időm.Nem jó,nem jó,nem jó.Miért ilyen nehéz kiválasztani a ruhákat.Bárcsak lenne olyan képességem hogy gondolok egy ruhára és már rajtam is van.
Még turkáltam a szekrényemben amikor megakadt a szemem egy fekete Jacke-n.Egyből választottam hozzá egy fehér trikót,egy farmer nadrágot és egy virágmintás sálat.
http://s6.favim.com/orig/65/polyvore-Favim.com-609556.jpg
Mikor már átöltöztem épp akkor érkezett meg Jason is.
-Kopp-kopp bejöhetek?-nyitotta be résnyire az ajtót.
-Igen nyugodtan.Már kész vagyok.
-Áá elkészültél időben.Ez egy csoda.-nyitotta most már ki teljesen az ajtót és bejött.Mikor meglátott ott helyben le dermedt.
-Nagyon rosszul áll?-húztam el a szám.
-Nem nagyon jól áll.-mosolyodott el és odajött átölelni.Be szippantottam az illatát.Nagyon kellemes illata volt.Nem olyan spray illata volt hanem olyan Jason illata.Az a jellegzetes Jason illata.-Na akkor indulhatunk?-szakította meg az ölelést.
-Persze indulhatunk csak még elköszönök a nagyitól-mutattam az ajtó felé.Ő csak bólintott egyet és már indultunk is lefelé a lépcsőn.Gyorsan elköszöntem nagyitól és már indultunk is.Fogtunk egy taxit megmondtuk hogy hova vigyen minket.El is indult és 10 perc múlva már a próba helyszínén voltunk.Kifizettük a taxisnak a fuvart és kiszálltunk a gépjárműből.Majd be siettünk a stúdióba mert hirtelen elkezdett szakadni az eső.
-Nagyon eláztatok?-jött oda egy középkorú férfi.
-Hát egy picit.-vette le a kabátját Jason és lesegítette az én kabátomat is.
-Örvendek a nevem Paul Higgins.-nyújtotta a kezét hogy kezet fogjunk.
-Üdv Alexandra Davis.De szólítson Alex-nek.-fogadtam el a kézfogást.Ő a megértését egy bólintással jelezte majd magával hívott minket hogy menjünk vele.Mi utána is mentünk és mikor egy ajtóhoz értünk kinyitotta nekünk és megláttunk 5 fiút.A szőke fiú épp evett valami csirke szerűséget.A göndörke a telefonját nyomkodta.A fekete hajú éppen a haját igazította a tükör előtt,a kék szemű barna hajú fiú a másik barna hajú fiún csöngött.
-Fiúk.Be szeretnék nektek valakit mutatni.Ő itt Alex.-szólalt meg Paul mikor már ő is bejött az ajtón.A fiúk egyből felkapták a fejüket és mikor megláttak minket odaszaladtak hozzánk.
-Szia.Liam vagyok.-ölelt át.Meglepett de visszaöleltem.
-Szia Alex vagyok.-mosolyogtam rá mikor már elengedett az öleléséből.
-Helló a nevem Louis William Tomlinson.De hívj csak Boo Bear-nak.-hajolt meg előttem játékosan amint már megtudtam Louis.Én csak nevetni tudtam ezen.
-Az én nevem Alexandra Davis.De hívj csak Alex-nak.-pukedliztem én is.Jason-t a hátam mögül meghallottam nevetni majd a többiek is követték példáját.
-Szia a nevem Niall.Imádok enni mint láthatod.-mutatta a kezében lévő félig megrágott csirke combot majd nyomott egy ragadós puszit az arcomra.
-Helló Alex vagyok.-mosolyogtam rá.
-Vas Happenin?-ugrott elém a fekete hajú-A nevem Zayn.-ölelt át ő is.Én csak mosolyogva mondtam neki hogy Alex majd megláttam hogy közeledik felém a göndörke.
-Meg szagolod a hajam? Popcorn illatú.-jött velem szembe és közelebb hajolt hozzám hogy megszagolhassam a haját.
-Hmm tényleg popcorn illatú.-hümmögtem.
-Amúgy Harry vagyok.-mosolygott rám.Milyen gyönyörű mosolya volt neki.
-Alex.-mosolyogtam vissza rá.Jó fej srácoknak tűntek.Nem igaz hogy eddig miért nem ismertem őket.
-Na akkor próbáljunk srácok.Holnap fellépés és nektek még próbálnotok kell.Mert nálatok míg próbálunk egy rendeset 3 óra.Végig hülyéskeditek  az egész próbát.-csapta össze a tenyerét Paul.A fiúk nem sok kedvel de elkezdték a próbát.Jason is elővette a tokjából a gitárját és ő is elkezdte gitározni a dallamot.Elsőnek épp ahogy elpróbálták a Little Things-et utána a Moments-et, a  One Way Or Another-t és a More Than This-t.Mikor elkezdték ezt a számot akaratlanul is de elkezdtem dúdolni.Ezt Jason is észrevette és rám vigyorgott.Gondolom eszébe jutott az is hogy még délelőtt mit össze hülyéskedtünk,énekeltünk.
-Tudod ezt a számot?-hagyta abba az éneklést Niall.Meghallotta volna hogy éneklem? Alex ne légy már ennyire hülye.Csak meghallotta ha megkérdezte.
-Igen ezt tudom.-válaszoltam neki.Komolyan csak ezt a számukat tudom.Pedig most ahogy hallottam nagyon jó zenéik vannak.
-Akkor te is énekeld.Gyere.-nyújtotta felém a kezét.
-Dehogy éneklem.-léptem egy lépést hátra.
-Kérlek az én kedvemért.Most az egyszer.Otthon mondtam hogy jó hangod van de te azt mondtad hogy,idézem"Biztos nem.Nagyon béna hangom van".-mutatta az idézőjeleket a levegőbe.-Ők ehhez értenek és legalább ők is megmondják hogy jó a hangod.
-Rendben.De csak most az egyszer.Soha többé nem éneklek.Még egyszer mondom SOHA többé.-adtam be a derekam.Kár volt mondanom hogy soha többé.Otthon a zuhany alatt mindig éneklek.De csak ha jó kedvem van.És már 2 napja az van.Aminek nagyon örülök.
-Elsőnek-ha azt akarjátok hogy megmondjuk milyen a hangod-énekelj egyedül.-jött felém Liam és felém nyújtotta a mikrofonját..
-De én egyedül nem szeretek énekelni.-néztem rá Jason-re.De kár volt mert kutyaszemekkel nézett rám azt jelezve hogy énekeljek.-Jól van,jól van éneklek.-fogadtam el a a felém nyújtott mikrofont.
-Énekeld el amit mindig énekeltél.Azt hiszem azt a öhm....mi is a címe?-gondolkodott el - Jaa a Who Says-t.
-Oké el éneklem csak most már hagyatok békén.-és akkor felcsendült az első dallam.Megvártam míg az a rész jön ahol már énekelnem kell.És eljött az a rész is én meg félénken de elkezdtem énekelni.A zene teljesen magával ragadt.Nem gondolkoztam semmin.A szöveg magától jött.És lassan eljött a dal vége.
-Hmmm.Jó hangod van.Nem értem miért mondod hogy nincs.-jött mellém most már Harry is.-Nem gondoltál már arra hogy jelentkezz az X-Factorba?
-Nem gondolkoztam de nem is szeretnék rajta gondolkodni.Szerintem nincs hangom és nem szeretném leégetni magam ország-világ előtt.Elég volt nekem annyi hogy előttetek énekeltem.-válaszoltam vissza.Én biztos hogy nem jelentkezek oda.Nincs hangom.
-Ne ne is nyaggatjátok úgy se megy.Nagyon makacs egy lány.-vigyorgott rám Jason.Makacs?Nem akarok makacs lenni.És szerintem nem érné meg jelentkezni.Vagy mégis?A fiúk szerint jó a hangom.Szerintem meg nem.De ők hírességek.És ők tudják hogy kinek milyen hangja van.Lehet hogy jelentkeznem kellene?

12 megjegyzés:

  1. Szívesen,és tényleg jobb lett ez a rész,csak így tovább,de nefeledd,a vége izgibb legyen;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben izgibb lesz csak még most kezdődnek az események :) Nagyon örülök hogy tetszik ^^ Kata xx

      Törlés
  2. Nagyon jó lett XDD Mikor jön a kövi??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm :) Hát a következő rész szerintem péntekre kész lesz ^^ Kata xx

      Törlés
  3. Előbb nem lehetne készen?? én már annyira várom!! :D nagyon jó..csak így tovább!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát....talán :D Nagyon örülök hogy tetszik :) Kata xx

      Törlés
  4. Akkor péntekre kész??És kb. hány órára??vagy mikorra? délután?este??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Péntekre kééész :D És olyan délután 5 óra körül :) Kata xx

      Törlés
  5. Most már hat óra lesz!!hol a 4.rész?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsánat egy picit késtem mert jöttek hozzánk :) :( De már fent van a következő rész :) Kata xx

      Törlés