2013. április 27., szombat

2.rész

Sziasztok.Wow nagy szépen köszönöm hogy már ketten feliratkoztatok.Nekem ez nagyon sokat jelent! :) 
Meghoztam a 2. részt.Remélem tetszeni fog :) Pár vélemény nagyon jól esne :) Mert így megtudom hogy mit kell rajta javítanom :)

                                                       Kedves naplóm!
A mai nap nagyon jól telt.Rájöttem hogy most már legyek a régi. A mosolygós Alex nem a magába zárkózó Alex. És így sokkal jobb.Sokkal jobb mosolyogni,nevetni.Ez jobban elfelejteti velem a szüleim hiányát.Ez még fájdalmasabbá tette az emlékeim hogy otthon kuporogtam a szobámba.Így minden jobb.De most ne lelkizzünk.Ma aki nekem jött fiú írt egy e-mail-t és abban kért bocsánatot.Nagyon meglepődtem ezen.Miért nem kért akkor bocsánatot?Nagyon érdekel ki lehet az a fiú ezért írtam is vele pár sort délután mikor elment Jason.
Amúgy mi a neved? Ne vedd tolakodásnak de ez nem ér.Te tudod a nevem én meg csak annyit tudok hogy Zenész vagy.   Alex-írtam neki.Komolyan annyi a felhasználóneve hogy Zenész.És az tudom hogy H-val kezdődik a neve.
Nem árulom el.Félek hogy csalódnál. H xx
De miért csalódnék? Hisz nem is ismerlek. Alex
Épp az hogy nem ismersz.És ha megtudnád hogy ki vagyok akkor csalódnál.Hidd el nekem! Hxx
Én tudni akarom hogy ki az aki nekem jött és ott nem kért bocsánatot hanem itt. Alex
 A válaszra vártam vagy fél órát de nem jött.Ezért inkább elmentem letusolni.Beálltam a zuhany alá és magamra folyattam a vizet. A meleg víz nagyon jól esett. Majd mikor a hajam is megmostam, kiszálltam a zuhanyzóból és magamra tekertem a törölközőt.Megszárítottam a hajam és felöltöztem a pizsamámba.
-Alex! Gyere le!-hallottam meg nagyi hangját.Leszaladtam a lépcsőn és megláttam nagyi kezeiben egy csokor rózsát.-Ez neked jött.Valami Zenész-től.-adta át a rózsákat.Valami gyönyörűek voltak.Szép fehér rózsák egymás mellett szépen elrendezve.Miközben csodáltam a rózsákat megakadt a szemem egy kis lapocskán.Ki is vettem a rózsák közül és elolvastam mi áll benne."Ha megtudod csalódni fogsz.Érts meg kérlek.Ezt a rózsát a bocsánatodért küldtem neked.Ilyen gyönyörű virág egy ilyen gyönyörű lánynak   Zenész"Mikor az utolsó mondathoz értem elcsodálkoztam.Gyönyörűnek tart? Egy mosoly csúszott az arcomra.Még sosem mondott nekem ilyet senki.Kivéve a szüleimet és nagyit.De egy fiú sem.Jason csak azt szokta mondani hogy szép vagyok és ez nekem pont elég.De hogy gyönyörű? Nagyon jól esett a szívemnek. Ilyen érzés még sosem volt bennem.Mi van velem?
-Köszönöm nagyi.Felmegyek beteszem egy vázába.-pusziltam meg az arcát és már rohantam is fel a szobámba. Mikor felértem gyorsan előszedtem egy vázát belehelyeztem a gyönyörű rózsákat és már mentem is a laptopomért.Megírtam neki mindent.Hogy nagyon köszönöm a gyönyörű rózsákat és mindent.Hogy gyönyörűnek nevezett.Mikor már nagyon álmos voltam oda lépdeltem az ágyamhoz, behelyeztem magam az ágyba és álomra hajtottam a fejem.
Reggel arra keltem hogy a laptopom jelez hogy kaptam egy üzenetet.Na de jó elfelejtettem lecsukni a laptopom.Oda sétáltam és leültem a székemre. A Zenész-től jött egy üzenete hogy "Nincs mit megköszönnöd.Én örülök hogy megbocsátottál mert neked mentem.És tényleg gyönyörű vagy H xx
Most még nem válaszoltam neki hanem inkább a szekrényem elé igyekeztem és előhalásztam a szekrényem aljáról egy fehér felsőt és egy fekete nadrágot.
 
Majd mikor magamra öltöttem a ruhadarabokat elővettem a naplóm és elkezdtem bele írni.

És fürdés után kaptam tőle meseszép fehér rózsákat.Olyan gyönyörű volt.Azt mondta hogy gyönyörű vagyok.Nekem azt mondta hogy gyönyörű.Nagyon jól esett nekem ez a gesztus hogy a megbocsátásomért rózsát küld nekem.Mikor már rég megbocsájtottam.

-Alex, itt van Jason.-halottam meg nagyi hangját.Becsuktam a naplóm és már rohantam is lefelé az emeletről
-Szia Jason.-öleltem át.
-Helló.-ölelt ő is magához szorosan.
-Gyere mutatok valamit.-húztam magam után a lépcsőn.Beértünk a szobámba és megmutattam neki a rózsákat.-Ezt kaptam attól a Zenész fiútól.És még egy levelet is írt nekem.-nyújtottam oda neki a fehér lapot.
-Na ki tett magáért.Nagyon szép rózsák.-bólogatott.Én csak elmosolyodtam és elvettem a lapot amit felém nyújtott.Majd letettem az íróasztalomra és leültem az ágyra.Mutattam neki is az ágy megpaskolásával hogy üljön le mellém.-Alex!Nem lenne kedved eljönni velem a One Direction próbájára?
-De persze lenne kedvem.Legalább megismerhetem azt a fiúbandát akiknél a barátom játszik.-dörzsöltem meg játékosan a fejét.

4 megjegyzés:

  1. Jó lett,de azért egy picit hosszabb részeket is írhatnál,meg izgisebben is befejezhetnéd a részek végét,mert úgy még izgibb lenne az egész;)

    VálaszTörlés
  2. Okés hosszabbra csinálom a részeket és izgalmassabbra. De amugy akkor lesz már igazán izgi mikor már a fiúk is a képbe kerülnek :)Köszönöm a véleményed :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó! :) Nagyon várom a kövi részt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszik :) Már elkezdtem a következő részt ami holnapra várható :) Puszi: Kata xx

      Törlés